zondag 5 september 2010

Wie een taart bakt voor een ander...


Om te compenseren voor het ietwat lange bericht over de Masterchef-deelname, nu een hele korte 101-dingen update. Een van de dingen op de lijst was een taart bakken voor iemand en ik heb vrijdag een taart gebakken voor de medewerkers van de Tuckerbox, een winkel in Leiden die allerlei Engelse en Australische producten verkoopt. Ze hebben zich namelijk meer dan noodzakelijk ingezet voor het welslagen van het Masterchef-avontuur, want bestellingen voor me meegenomen uit Engeland, maar toen er geen haggis bleek te zijn hebben ze het snel nog even in Den Haag voor me gehaald. En daarom leek me een taart wel op zijn plek - het is de Guinness-chocoladetaart van Gizzi Erskine, mijn nieuwe stijl- en kookikoon.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten