woensdag 18 augustus 2010

Paaldansen


De kop is er officieel helemaal vanaf - gisteren heb ik het eerste van de 101 dingen definitief afgerond. Samen met een lieve collega (zie de foto boven, de moleculair bioloog met de lange benen op rechts) heb ik in Rotterdam bij de Paaldansacademy een paaldansles gevolgd! Door de stromende regen togen we erheen, langs afwisselend sexshops en kinderdagverblijven, om verwelkomd te worden door een aardige meneer die ons binnenliet en onze proeflesvouchers in ontvangst nam. Er was een redelijk grote groep dames, van wie sommigen de dresscode (een korte broek) ietwat minimaal hadden geïnterpreteerd. Maar iedereen was enthousiast en slingerde zichzelf binnen een mum van tijd in en/of rond de paal. De les duurde twee uur en was ontzettend leuk, maar ik heb niet de indruk gekregen dat ik me zou moeten laten omscholen of een al dan niet draaibare paal ergens in huis zou moeten laten installeren. Ik heb wel een fascinerende blauwe plek aan de binnenkant van mijn bovenbeen - leg dat maar eens uit... Hieronder een actiefoto. Ik ga gauw een vinkje zetten op mijn lijst.




2 opmerkingen: